Contact Us
Contact
FAQ

Voor meer informatie over onze producten of diensten kunt u steed met ons contact opnemen, wij helpen u graag verder. Hieronder treft u alvast antwoorden op veel gestelde vragen:


Expand All
Collapse All
  • FINANCIEREN
      Expand All
      Collapse All
    • Hoe kan ik informatie krijgen over een financiering bij Opel Financial Services?
      Hiervoor kan u terecht bij de dichtstbijzijnde Opel dealer. Hij zal u graag verder helpen met deze vragen.
    • Wat is de duur van de kredietovereenkomst?
      Opel Financial Servcies biedt uw krediettermijnen van 12 tot 72 maanden aan, afhankelijk van onze producten. Voor onze 1-2 financiering is de looptijd maximaal 60 maanden, voor Opel2Go maximaal 48 maanden. U kunt binnen deze termijnen de duur van de krediet overeenkomst zelf bepalen.
    • Hoe kan ik de dichtstbijzijnde dealer vinden?
      Op de website van Opel België vindt u de gegevens van alle Opel Dealers. Klik hier om de dichtsbijzijnde Opel vestiging te zoeken.
    • Ben ik eigenaar van het voertuig wanneer ik een kredietovereenkomst afsluit?
      Opel Financial Services is de juridische eigenaar van het voertuig tot het einde van de kredietovereenkomst. Zodra de kredietovereenkomst volledig is ingelost, wordt u de eigenaar van het voertuig.
    • Wordt mijn kredietovereenkomst geregistreerd bij de NBB?
      Ja, Opel Financial Services is wettelijk verplicht om uw kredietovereenkomst te registreren bij de Nationale Bank van België. Deze wordt na het volledig inlossen van de kredietovereenkomst afgemeld bij de NBB na 3 maanden en 8 dagen.
  • UW KREDIETOVEREENKOMST
      Expand All
      Collapse All
    • Wanneer krijg ik mijn fiscaal attest toegestuurd?
      Opel Financial Services stuurt u de jaaropgave tussen 15 januari en 15 februari van het daaropvolgende jaar.
    • Kan ik mijn kredietovereenkomst vervroegd inlossen en wat zijn de hieraan verbonden kosten?
      U kunt uw kredietovereenkomst geheel vervroegd inlossen. Hiervoor betaalt u 1% op het bedrag dat vervroegd ingelost wordt indien de resterende looptijd van uw contract meer dan 1 jaar bedraagt en 0,5% op het bedrag dat vervroegd ingelost wordt indien de resterende looptijd van uw contract minder dan 1 jaar bedraagt.
    • Ik wil graag een wijziging van mijn gegevens doorgeven. Wat moet ik doen?
      Indien u vragen heeft over uw kredietovereenkomst of wijzigingen wil doorgeven (vb. verhuis, nieuw rekeningnummer, naamswijziging, …) neemt u best contact op met onze klantendienst (e-mail: admin.benelux@opelfinance.com of telefonisch op het nummer 03/540 16 00).
    • Ik heb een vraag over de betaling van de maandtermijnen. Waar kan ik terecht?
      Indien u vragen heeft over betalingen, op zoek bent naar ons rekeningnummer of indien u problemen heeft met het betalen van uw maandelijkse termijnen dan neemt u best contact op met onze klantendienst (e-mail: admin.benelux@opelfinance.com of telefonisch op het nummer 03/540 16 00).
    • Mijn Opel2Go contract loopt ten einde. Wat moet ik doen?
      U ontvangt van Opel Financial Services 2 maanden voor het einde van de kredietovereenkomst een keuzebrief met 3 opties: u lost het krediet volledig in en wordt eigenaar van het voertuig; u levert uw voertuig in bij uw Opel dealer of u ruilt uw Opel in voor een nieuwe bij uw Opel dealer. Voor meer uitleg hierover kan u altijd contact opnemen met onze klantendienst. (e-mail: admin.benelux@opelfinance.com of telefonisch op het nummer 03/540 16 00).
    • Wat is de einddatum van mijn kredietovereenkomst?
      De einddatum van uw kredietovereenkomst kan u terugvinden op het aflossingstabel dat u van de dealer ontvangen heeft bij ondertekening van uw kredietovereenkomst. Een kopie hiervan kunt u altijd opvragen bij onze klantendienst. (e-mail: admin.benelux@opelfinance.com of telefonisch op het nummer 03/540 16 00).
    • Waar kan ik terecht voor een klacht over mijn kredietovereenkomst?
      U kan uw klacht per brief of per email aan ons overmaken. Wij sturen u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging en zullen vervolgens uw klacht grondig onderzoeken. U zal uiterlijk na 14 dagen een finaal antwoord van OFS krijgen.
  • VERZEKEREN
      Expand All
      Collapse All
    • Waar kan ik meer informatie vinden over Opel Verzekeringen?
      Wilt u meer weten over het product Opel Verzekering, de voorgestelde waarborgen of de intekenvoorwaarden? Maak een afspraak met uw Opel Verdeler. Of bel gratis naar 0800/30 110.
    • Ik heb een vraag over mijn kredietverzekering van Opel Financial Services. Wie kan ik contacteren?
      Heeft u een vraag over uw OFS ProtectPlus of OFS JobCover verzekering dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantendienst (e-mail: admin.benelux@opelfinance.com of telefonisch op het nummer 03/540 16 00) of rechtstreeks met AXA verzekeringen op telefoonnummer 078/050511 of per email: clp.be.schadeclaims@partners.axa

Contacteer Opel Financial Services



03 - 540 16 00



Opel Financial Services
Prins Boudewijnlaan 24A
2550 Kontich​​